5 דרכים לגרום לקופונים לבלוט

5 דרכים לגרום לקופונים לבלוט

עם 92 אחוז מהצרכנים שמזהים את עצמם כמשתמשים בקופונים, אין זה פלא שקמעונאים בכל הגדלים מורידים מיליוני הנחות בכל שנה. ובעוד הנחות אלה הן דרך מוכחת למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את המכירות, הרוויה המלאה של הקופונים בשוק מקשה על יזמים ובעלי עסקים קטנים להבליט את הצעותיהם מהקהל.

 

למרבה המזל, יש כמה טקטיקות קופונים שעובדות בכל פעם, לא משנה כמה גדול העסק שלך או איזה מוצר אתה מוכר. אז בפעם הבאה שאתה עומד לנהל קמפיין קופונים גדול, זכור את הרעיונות הבאים כדי להשפיע בצורה מרבית:

 

  1. נצל את הפסיכולוגיה של ההנחות: למרות שכלכלה אומרת לנו שקונים פועלים בצורה הכי רציונאלית שיש, היא לא מצליחה להזכיר שקונים גם לא אוהבים לעשות מתמטיקה. המשמעות היא שאתה רוצה לנסח את ההצעה שלך כדי לגרום לה להיראות יקר ככל האפשר. לדוגמה, אם אתה מוכר פריט במחיר של 250 דולר, הצעת "30 אחוז הנחה" עשויה להיראות פחות אטרקטיבית מ- 75 דולר הנחה, למרות שהם שווים את אותו סכום דולר. כאשר אתה יוצר ומקדם קופונים חדשים, בדוק וריאציות שונות כדי למצוא את התמהיל המתאים לבסיס הלקוחות שלך.

 

  1. צור דחיפות: 83 אחוז מהקונים מודים שביצעו רכישה לא מתוכננת כאשר הם מוצגים עם מבצע, אז נצל את ההתנהגות הזו על ידי יצירת תחושת דחיפות עם ההצעה שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי הצבת מועד אחרון לקופון שלך, כגון "הנחות בבוקינג ברגע האחרון" או להציע מבצע יומי חד פעמי. טקטיקה נוספת היא לשים מגבלה על הקופון עצמו, כמו "50 הלקוחות הראשונים מקבלים 20 אחוז הנחה". ללא קשר לגישה, הפיכת ההצעה למעטה יכולה להגדיל מאוד את שיעורי הפדיון.

 

  1. ספק תחושה של בלעדיות: אנשים אוהבים להרגיש שהם מקבלים משהו שאחרים אינם, כולל קופונים, אז תן ללקוחות שלך להרגיש מיוחדים על ידי כך שהנחות נראות להם בלעדיות. כמה טקטיקות להשגת זה כוללות: הצעת קידום בלעדי חברתית לעוקבי הפייסבוק והטוויטר שלך, שליחת עסקה בדוא"ל ללקוחות הנפוצים ביותר שלך ומאפשרת ללקוחות להירשם לתוכנית נאמנות. חלק מגישה זו דורש פילוח ותזמון קפדני, לכן כטיף בונוס, התחל לחשוב כיצד תוכל לשלב בלעדיות בקמפיין שלך במוקדם ולא במאוחר.

 

  1. התאמה אישית של קופונים: גישה זו יכולה להיות קצת יותר קשה ליישום, אך היא אחת היעילות ביותר. הרעיון כאן הוא להעביר את הקופון הנכון לאדם הנכון בזמן הנכון, כלומר עליכם להוסיף אלמנט של התאמה אישית לחוויית הקופון. לדוגמא, הצעת קופון על בקבוק שטיפת פנים לא הייתה הגיונית שלושה ימים לאחר הרכישה, אלא תתקבל היטב כעבור ארבעה עד שישה שבועות כאשר הלקוח כמעט לא נמצא במוצר. באופן דומה, תוכלו להציע קופונים על מוצרים נלווים, כמו אחוז הנחה על קרם לחות לפנים. לחלופין, אם אתם מחפשים גישה הרבה יותר פשוטה, עבודה להתאמה אישית של המיילים שלכם היא התחלה טובה – אפילו משהו בסיסי כמו לכלול את שמו הפרטי של הלקוח בהודעה יכול לחולל שינוי.

למשל, בן אדם שמחפש מלון יכול להנות מקוד קופון לבוקינג או לאתר מלונות אחר.

 

  1. התמקדו בהפצת קופונים: לא משנה כמה הקופון הוא חכם או יקר, אם הלקוחות שלכם לא יודעים עליו, הם לא יכולים לממש אותו. המשמעות היא שעליך לשים לב במיוחד ולהשקיע זמן רב ביצירת אסטרטגיית חלוקת קופונים. שקעים נפוצים ויעילים כוללים מדיה חברתית, מיקומי אתרים, פרסום מסורתי ודואר אלקטרוני. יתרון אחד מיוחד בהפצת דוא"ל הוא שתוכלו לפלח את הרשימות שלכם בכדי להעביר קופונים שונים לקהלי יעד, ואף לבדוק את יעילותם של קופונים ספציפיים בקבוצות שונות. לא משנה מה המקרה, צרו תוכנית התקפה בהפיכת התלושים שלכם לפומביים ככל האפשר. ללכת בגדול או ללכת הביתה.