מדוע קישור רפואי יכול להקפיץ את העסק שלך אחרי תקופת הקורונה

מדוע קישור רפואי יכול להקפיץ את העסק שלך אחרי תקופת הקורונה

חברה ניו זילנדית אחת הצליחה להגביר את מכירותיה הודות ל-Covid-19, על ידי הנטייה שלה לקשר בינה לבין בריאות ואיכות חיים.

 

AgriSea, המייצרת דשנים טבעיים מאצות ים, חוותה תנופת מכירות מאז הסגר.

 

רק ברבעון יוני 2020 היא הכפילה את הכנסות הייצוא שלה לעומת השנה הקודמת.

 

מנהלת הפיתוח העסקי של החברה, קלייר בראדלי, אמרה כי באמצע חודש מרץ, הדבר האחרון שציפו לו היה עלייה ברווחים. הם אפילו לא היו בטוחים אם יצליחו להוציא מוצרים לחו"ל, מפני שבמדינה עצמה כל הלקוחות "סגרו את הארנק".

 

אבל בחודש אפריל ומאי, מספרי הייצוא עלו. "אני מניחה שזה באמת נובע מהמגמה העולה של בריאות, תזונה ושקיפות במוצרים איכותיים המקדמים בריאות ורווחה", אמרה בראדלי.

 

"ישנה [גם] מגמה גדולה בכך שאנשים מתחילים שוב לגדל את המזון שלהם ומסתמכים על רשתות האספקה ​​שלהם."

 

לדבריה, מערכות יחסים היו המפתח שסייע להם למלא הן את דרישת הייצוא החדשה והן את העלייה בגינון הביתי. הם נשארו בקשר מתמיד עם ספקים, לקוחות ובנק.

 

AgriSea אפילו החלה לשתף פעולה עם עסקים שראתה בהם בעבר כמתחרים, כשכולם פעלו כדי לתמוך זה בזה כדי לבצע את השינויים הנדרשים בזמנים לחוצים.

 

"אנו בוחנים דרכים שבהן אולי המוצרים שלנו יכולים להשלים אחד את השני, שהם יוכלו להשתמש בהפצה שלנו, ואנחנו נוכל לחלוק חלק מהמשאבים שלנו", אמרה בראדלי.

 

"אני חושבת שזה באמת חשוב שבעלי העסקים ייקחו צעד אחורה, יסתכלו על שחקנים אחרים בשוק שלהם, ויראו איפה יש מקומות שניתן לבנות בהם מערכת יחסים ולשתף פעולה."

 

לפי הערכות, תעשיית המוצרים הטבעיים של ניו זילנד מגלגלת 2.3 מיליארד דולר בכל שנה, לכן התמקדות מחודשת בבריאות היא חדשות טובות עבור העסקים הקטנים הרבים שמקווים לקחת חתיכה מהעוגה.

 

סוזן קילסבי, כלכלת החקלאות ב-ANZ, אמרה כי למוצרים שיכולים להתפאר בקשרים לתחום הבריאות היה יתרון משמעותי בימים שלאחר הסגר.

 

"אנו רואים שהצרכנים מתמקדים יותר ויותר באכילת מזון בריא, מזון טבעי, המיוצר באופן בר קיימא, וגם שהם חשים קשר חזק אליו. אנו רואים ביקוש חזק למוצרי הייצוא שלנו לאחרונה. במיוחד רואים זאת מרבים מהשווקים שלנו באסיה, כך שסין, יפן, דרום קוריאה היו ממש חזקות בייצוא הפירות שלנו לאחרונה."

 

קילסבי אמרה כי חיבוק הטכנולוגיה הדיגיטלית שיפר למעשה את יכולתם של עסקים בניו זילנד להתחרות במסחר הבינלאומי, שכן כעת המרחק הפיזי כבר אינו מהווה מחסום רציני.

 

לקוחות וספקים התרגלו יותר לתקשר בשיחות וידאו ולהסתמך על ביקורת חיצונית במקום לבקר באתרים באופן אישי.