תחילת העבודה עם טיפול בבריחת שתן

תחילת העבודה עם טיפול בבריחת שתן

בריחת שתן היא מצב הפוגע בלמעלה מ -25 מיליון איש. הוסף דברים כמו שלפוחית ​​שתן יתר על המידה והפרעות אחרות ברצפת האגן והמספר הזה קופץ בצורה דרמטית. ועדיין, למרות זאת, אנשים רבים אינם פונים לטיפול. ואלה שנוטים להמתין בממוצע 7 שנים לפני שהם אפילו פונים למצבם עם רופא.

 

חוסר טיפול זה נובע ככל הנראה ממספר סיבות: מבוכה, אמונה בסיסית (ולא נכונה) לפיה בריחת שתן היא רק חלק נורמלי בהזדקנות, או תחושה כללית שלא ניתן לעשות דבר באמת לטיפול במצב.

 

תהיה הסיבה אשר תהיה, לעולם אין זמן טוב יותר להתחיל מטיפול מאשר כרגע, ויש הרבה דברים שתוכלו לעשות בכדי להתחיל את התהליך. קרא את הפסקאות הבאות כדי ללמוד כיצד תוכל לעלות על הדרך כבר היום.

 

לפני שאתה מבקר אצל רופא …

תאמינו או לא, יש המון דברים שתוכלו לעשות בכדי לטפל בבריחת השתן שלכם, שאולי אפילו אינם כרוכים בביקור אצל רופא.

 

התחל במציאת מוצר הספיגה הנכון כמו חיתולים למבוגרים.

אולי כבר התעסקתם בעולם הסופגים, אך אם לא, תגלו במהרה שמגוון האפשרויות יכול להיות מעט מוחץ. יש מוצרים בשעות היום, הלילה, האימון וכל מה שביניהם. המוצרים נבדלים גם לפי חומרת מצבך, כאשר חלקם דליפות ספציפיות עד קלות עד בינוניות וחלקן מותאמות לדליפות כבדות שלפוחית ​​השתן. גם הסגנונות משתנים – אתה יכול לבחור בין מוצרים לשימוש חוזר או חד פעמי, רפידות, משיכות, משיכות עם כרטיסיות או בלי … הרשימה עוד ארוכה.

 

אל תתייאש אם לוקח כמה ניסיונות למצוא את המוצר המתאים לך. כדאי בסופו של דבר לעבור את הניסוי והטעות במציאת משהו שמתאים לך. מוצר הולם היטב יגן עליכם בצורה הטובה ביותר מפני נזילות בשוגג. נסה ליצור קשר עם חברת הזמנות דואר, בה תוכל לשוחח עם נציג שיעזור לך להדריך אותך בתהליך בחירת מוצר סופג, ואז תעביר אותם ישירות לביתך.

 

יומן שלפוחית.

פעילות נהדרת נוספת שתוכל להתחיל עכשיו היא להשתמש ביומן שלפוחית ​​השתן כדי לעקוב אחר הדליפות שלך. יומן שלפוחית ​​השתן עוזר לך לעקוב אחר מה שאתה אוכל ושותה, וגם אחר הפעילויות השונות שאתה עושה כשאתה חווה את הדליפות. עם הזמן אתה עלול להתחיל לראות צורה של תבנית. אולי יש לך תאונה רק בבוקר לאחר שתיית את הקפה שלך. זה עשוי לאות שקפאין מגרה את שלפוחית ​​השתן שלך, אז כדאי לך לנסות להימנע מכמה ימים כדי לראות אם זה עושה את הטריק. יותר מכל, יומן שלפוחית ​​השתן יכול גם לעזור לצייר לרופא שלך תמונה ברורה לגבי מצבך, שיעזור לו / לה לפתח תוכנית טיפול עבורך להתקדם.

 

אימון לשלפוחית ​​השתן.

אימון שלפוחית ​​השתן להחזיק שתן לפרקי זמן ארוכים יותר עשוי לסייע בדליפות שלפוחית ​​השתן. זה יכול להיעשות על ידי קביעת ביקורים בחדר האמבטיה, או עיכוב של הטלת שתן במרווחי זמן קטנים, עד שתצליחו להחזיק את הדחף שלכם להשתין במשך 3-4 שעות.